شعر انگشت اشاره من است

خواص پوست موز

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ق.ظ

خواص پوست موز

خواص پوست موز , خواص پوست موز برای صورت , خواص پوست موز برای مو , خواص پوست موز برای زانو 

پوست موز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

خواص پوست موز

اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن و سردرد خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از پوست موز که حاوی مقادیر بالایی پتاسیم است استفاده کنید. یک ساعت موز را در فریزر قرار دهید، پوست آن را جدا کنید و تا زمانی که پوست موز گرم شود آن را بر روی پیشانی و پشت گردن خود بمالید.پوست موز حاوی هیستامین و مواد مغذی مانند منیزیم، ویتامین C و ویتامین E می باشد که به درمان خارش پوست کمک کرده و برای درمان خارش ناشی از نیش پشه هم مفید است. پوست موز را بر روی جای نیش یا قسمتی که خارش دارد بمالید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

خواص پوست موز برای جوش

پوست موز درمانی عالی برای جوش و آکنه است. پوست موز همانند یک پاک کننده‌ی طبیعی عمل کرده و سطح پوست را از سم‌های جمع شده و مولد جوش پاک می‌کند، خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن پوست را از میکروب‌های مولد آکنه پاک‌سازی می‌نماید. به علاوه خاصیت ضدالتهابی پوست موز به پوست برای آرام کردن اثر التهاب نیز کمک می‌کند. پوست خود را با آب سرد شسته، با حوله‌ای تمیز آن‌ را خشک کنید. به مدت پنج دقیقه نواحی آلوده به آکنه را با داخل پوست موز ماساژ بدهید. ۲۰ دقیقه به پوست فرصت بدهید که مواد مغذی را جذب کند، سپس با آب سرد پوست را بشویید. این کار را دو یا سه بار در روز انجام دهید.

ماسک پوست موز

آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در موز برای رفع چین و چروک پوست صورت و دور چشم مفید بوده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. ماسک با پوست موز پوست موز را بر روی پوست صورت و زیر چشم ها بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه یا یک شب بر روی صورت بماند سپس با آب سرد بشویید و مرطوب کننده بزنید. این ماسک را ۳ بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

  • آرام دلبند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی